NOVITEC FERRARI 296 GTS N-LARGO

Share
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Učiniti egzotični automobil poput Ferrarija 296 GTS još uzbudljivijim bila je svjetski poznata specijalnost NOVITEC-a već desetljećima.

NOVITEC, njemački stručnjak za usavršavanje automobila sada predstavlja ograničeno izdanje sportskog automobila s otvorenim krovom. Komplet za pretvorbu karoserije proizveden je od karbona i dopunjen visokotehnološkim kotačima NOVITEC NF11 NL. Ove naplatke proizvodi američki proizvođač Vossen posebno za ovaj moćni automobil. Izbor 21-inčnih kotača sprijeda i 22-inčnih kotača na stražnjoj osovini stavlja još veći naglasak na klinasti oblik sportskog automobila s motorom u sredini. NOVITEC nadogradnja za twin-turbo V6 motor s unutarnjim izgaranjem povećava izlaznu snagu sustava na maksimalnih 638 kW / 868 KS.

Koncept NOVITEC N-LARGO također je dostupan za varijantu s fiksnim krovom ove Ferrarijeve serije modela, 296 GTB. Novu NOVITEC N-LARGO široku verziju izradio je njemački dizajner Vittorio Strosek. Stvorio je uzbudljivu dizajnersku priču koja dvosjed čini širokim impresivnih 208 centimetara, nadmašujući serijski automobil za 12 centimetara. Štoviše: komplet za pretvorbu karoserije NOVITEC dobio je svoje aerodinamičke završne detalje u zračnom tunelu i stoga također nudi izvanrednu aerodinamičku učinkovitost. Sve komponente ovog kompleta za pretvorbu proizvedene su od ugljika kako bi se postigla optimalna mješavina lagane konstrukcije i čvrstoće.

N-LARGO prednja maska ​​daje sportskom automobilu još agresivniji izgled sprijeda. U kombinaciji s karbonskim usnim spojlerom izložene strukture dodatno smanjuje podizanje prednje osovine, što posebno pogoduje stabilnosti pri velikim brzinama. Štoviše, novi prednji dio osigurava savršene prijelaze na N-Largo branike, koji su tri centimetra širi od serijskih branika. NOVITEC prtljažni poklopac s integriranim kanalima za zrak igra jednako važnu ulogu u dodatnoj poboljšanoj stabilnosti rukovanja. Prevodi protok zraka u potisnu silu prednje osovine. Kako bi se ostvario punokrvni trkaći izgled, Spider na slici opremljen je opcijski dostupnom verzijom izrađenom od karbona s izloženom strukturom.

Prednji blatobrani N-LARGO imaju tri ventilacijska otvora u obliku škrga na gornjoj strani i odvode toplinu iz kočnica. Nadalje, oni stvaraju prostor za kotače NOVITEC N-LARGO NF11 9.5Jx21 opremljene gumama visokih performansi veličine 255/30 ZR 21. Aluminijske naplatke s pet krakova proizvodi Vossen korištenjem najsuvremenije tehnologije kovanja i CNC strojne obrade . Vlasnicima vozila nude izbor različitih završnih obrada površina i 72 boje.

Veći otvori kotača opremljeni su posebnim oblogama lukova kotača i osiguravaju prostor za kotače NOVITEC NF11 NL veličine 12,5Jx22 koji su također izrađeni po narudžbi za ovu široku verziju. Imaju gume visokih performansi veličine 335/25 ZR 22. Kombinacija NOVITEC difuzora i ducktail stražnjeg spojlera, oba izrađena od karbona s izloženom strukturom, daje snažnom sportskom automobilu posebno spektakularan izgled straga. Također igra ključnu ulogu u konceptu aerodinamike, koji je usmjeren na stvaranje potisne sile.

Kao alternativa, N-LARGO može biti opremljen i stražnjim krilom. Paket sportskog NOVITEC izgleda može se optimalno zaokružiti daljnjim značajkama trkaćeg izgleda kao što su NOVITEC karbonska bočna zrcala izložene strukture zajedno s odgovarajućim ukrasima za četvrtinu stakla na vratima.

Još jedno savršeno pristajanje spektakularnom izgledu NOVITEC-a je snižavanje vozne visine za oko 35 milimetara, što je postignuto sportskim oprugama kalibriranim za usklađivanje s proizvodnim amortizerima. Opcijski dostupan sustav prednjeg podizanja omogućuje podizanje prednjeg kraja za 40 milimetara pritiskom na tipku kako bi se lakše snalazili u ležećim ležećim mjestima ili rampama u parkirnim strukturama. Prednji dio se spušta u prvobitni položaj pri drugom pritisku gumba ili automatski pri brzini od 80 km/h.

NOVITEC također nudi profesionalne modifikacije detalja šestocilindričnog twin-turbo ICE motora Ferrarija 296. Kako bi poboljšao izmjenu plina u motoru i time oslobodio skrivenu dodatnu snagu, NOVITEC je razvio turbo ulaze s optimiziranim protokom, 100-ćelijski metalni katalizatori, te NOVITEC ispušni sustavi visokih performansi, koji su dostupni u različitim verzijama. Ugradnja ove kombinacije povećava snagu V6 motora za 38 konjskih snaga, što rezultira novom snagom sustava hibridnog pogona od 638 kW / 868 KS. Sportski ispuh NOVITEC može se vizualno prepoznati po dvije ispušne cijevi integrirane u stražnji kraj i opremljene umetcima od žičane mreže po mjeri. Ispuh je izrađen od nehrđajućeg čelika ili posebno lagane visokotehnološke legure INCONEL, koja se također koristi u utrkama Formule 1. Ispušne cijevi po želji mogu biti ukrašene karbonskim prstenom. Izvedba s aktivno kontroliranim leptir ventilima omogućuje vozaču promjenu ispušne note između suptilne i izrazito sportske. Svi ispušni sustavi omotani su visokotemperaturnom izolacijom koja optimizira toplinske uvjete u motornom prostoru. Inačica INCONEL opcijski je dostupna s vizualno posebno ekskluzivnom finom pozlatom 999, koja dodatno pojačava ovaj efekt. NOVITEC također stvara bezbroj mogućnosti prilagodbe za kokpit. Tvrtka u tu svrhu koristi alcantaru i kožu u bilo kojoj željenoj boji. Više ovdje.

 

Source and photos: novitecgroup.com

Koristimo kolačiće za analiziranje našeg prometa i prikupljanje unesenih podataka na kontakt stranici. View more
Prihvati
Odbij
Scroll to Top