Trend lifestyle hotela: redefiniranje luksuznih putovanja za novu generaciju

Share
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Industrija luksuznih putovanja svjedoči promjeni paradigme jer mlađe generacije, posebno milenijalci i generacija Z, redefiniraju što znači putovati sa stilom. Prošli su dani kada je tradicionalna raskoš bila jedini znak luksuza. Danas putnici zahtijevaju iskustva koja su autentična, sveobuhvatna i odražavaju lokalnu kulturu.

Lifestyle hoteli spajaju vrhunski smještaj s jedinstvenim dizajnom, personaliziranim uslugama i odabranim iskustvima koja zadovoljavaju potragu modernog putnika za individualnošću. Ovaj je sektor sada jedan od najbrže rastućih u hotelskoj industriji, a vodeći brendovi proširuju svoje portfelje kako bi zadovoljili potražnju.

Aman Resorts

Za one koji traže vrhunsku ekskluzivnost i kulturno uranjanje, Aman Resorts postavlja mjerilo. Svaka je nekretnina pažljivo dizajnirana kako bi se neprimjetno integrirala u okolinu, nudeći intiman doživljaj lokaliteta.

Aman Tokyo spaja minimalistički japanski dizajn s neusporedivim luksuzom, uključujući spokojne wellness sadržaje i pogled na grad koji oduzima dah.

Amanpuri u Phuketu nudi djelić raja sa svojim mirnim vilama i pristup tajlandskim tradicijama kroz tečajeve kuhanja i lokalne izlete.

SLS Beverly Hills (Marriott)

Poznat po svom odvažnom dizajnu i živahnoj atmosferi, SLS Beverly Hills privlači mlađe putnike svojim razigranim, ali luksuznim pristupom.

Nakon renoviranja vrijednog 22 milijuna dolara, hotel je postao središte trenutaka dostojnih Instagrama, od bazena na krovu do interijera koje je dizajnirao Philippe Starck.

Hotel nudi odabrana iskustva spravljanja koktela i pop-up događanja, osiguravajući da svaki boravak bude jedinstven i nezaboravan.

One&Only

Za putnike koji žele najbolje od oba svijeta – netaknutu prirodnu ljepotu i besprijekornu uslugu – One&Only Resorts je najbolji izbor.

One&Only Reethi Rah na Maldivima nudi vile nad morem s izravnim pristupom tirkiznim lagunama, uz odabrana putovanja s disalicom i krstarenja u zalasku sunca.

U Meksiku, One&Only Palmilla kombinira tradicionalnu meksičku arhitekturu s luksuznim sadržajima, nudeći degustacije tekile i umjetničke radionice koje vode lokalni umjetnici.

Milenijalci i generacija Z cijene iskustva više od materijalnih dobara, a lifestyle hoteli udovoljavaju toj sklonosti. Ova svojstva naglašavaju:

Personalizacija: od itinerera po mjeri do prilagođenih gastronomskih iskustava.

Zajednica: Hoteli kao što je The Social Hub integriraju co-working prostore, promičući osjećaj povezanosti.

Lokalni angažman: Aktivnosti kao što su tečajevi kuhanja, umjetnička putovanja i partnerstva s lokalnim tvrtkama stvaraju autentične veze s odredištem.

Brendovi poput Hiltona udvostručuju svoje lifestyle hotele, s planovima da prošire svoj lifestyle portfelj na 700 objekata do 2028. Slično tome, boutique brendovi kao što su The Hoxton i Mama Shelter usredotočuju se na prostore kojima upravlja zajednica s modernim, eklektičnim dizajnom koji odjekuje kod mlađe publike.

The Hoxton, Amsterdam
Mama Shelter, Beograd

Kako potražnja za jedinstvenim i smislenim iskustvima putovanja nastavlja rasti, lifestyle hoteli ne samo da drže korak – oni predvode. Ova svojstva preoblikuju luksuzna putovanja, osiguravajući da se radi o samom putovanju koliko i o odredištu.

Za zahtjevne putnike, lifestyle hoteli nude više od mjesta za boravak – oni pružaju platno za nezaboravna sjećanja.

 

Source and photos: aman.com/marriott.com/oneandonlyresorts.com/thehoxton.com/mamashelter.com

Koristimo kolačiće za analiziranje našeg prometa i prikupljanje unesenih podataka na kontakt stranici. View more
Prihvati
Odbij
Scroll to Top