Aston Martin Valhalla

Share
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Aston Martin je službeno otkrio svoj dugo očekivani superautomobil – Valhalla.

Kako navodi Motor1, njegov plug-in hibridni pogon ima 1064 kombinirane konjske snage, malo više od prethodno očekivanog. Velika većina – 817 KS – dolazi iz 4,0-litrenog V-8 s dva turbopunjača postavljenog iza glave vozača.

Preostala snaga dolazi iz tri elektromotora. Jedan je integriran s osmostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, a prvenstveno služi kao starter i generator za punjenje baterije. Druga dva su naprijed, okreću svaki kotač za prianjanje pogona na sve kotače. Motori mogu raditi neovisno za vektoriranje okretnog momenta na trkaćoj stazi ili možete pokrenuti EV način rada. Samo su prednji motori aktivni u električnom pogonu, a budući da Valhalla nema mjenjač za vožnju unazad, oni su odgovorni za podupiranje superautomobila.

Aston Martin kaže da Valhalla postiže 100 km/h za 2,5 sekunde. Držite papučicu pritisnutu i postići ćete maksimalnu brzinu od 350 km/h, brojku koju omogućuje aktivni aero sustav automobila. U većini situacija u vožnji, veliko stražnje krilo ostaje spušteno kako bi se sačuvao čisti vanjski dizajn Valhalle.

Sustav integrirane kontrole dinamike vozila (IVC) tvrtke Aston Martin obavlja sve izračune i prilagođava, što uključuje potpuno izvlačenje krila za zračne kočnice. IVC također upravlja ovjesom, upravljanjem, kočnicama i vektoriranjem okretnog momenta, a sve to varira između četiri dostupna načina vožnje. U međuvremenu, način utrke isključuje asistencije za nesputano iskustvo. Druge dvije opcije su Sport+ ili Sport, zadana postavka za Valhallu.

Ispod glatkog središnjeg oblika motora nalazi se stražnji ovjes s pet karika i prednji ovjes s potisnom šipkom inspiriran F1. Postavljen unutar, pruža bolju kontrolu dok otvara prostor za električne motore. Obje postavke ovjesa postavljene su na aluminijski podokvir, koji se povezuje s karbonskim monokokom Valhalle.

Brembo čeljusti sa šest klipova drže 16,1-inčne karbonsko-keramičke diskove sprijeda, službeno najveće kočnice ikada ugrađene u serijski Aston Martin. Četveroklipne čeljusti s kočnicama od 15,3 inča nalaze se straga, pričvršćene iza kotača od 21 inča. Prednja strana ima 20 inča, a gume su Michelin Pilot Sport Cup 2 specifične za Valhallu.

Interijer izgleda prilično spartanski u usporedbi s ostalim modelima. Leptir vrata se otvaraju i otkrivaju more izloženog ugljika, a tu je i upravljač inspiriran F1. Kontrolna ploča zapravo je nosač od ugljičnih vlakana koji se proteže cijelom širinom kabine, a na koji su postavljena dva digitalna zaslona. Pod je povišen, a sjedala nagnuta kako bi utjelovila trkaći osjećaj. Ali ovaj automobil nije bez udobnosti – Bowers & Wilkins stereo, Alcantara presvlake, satelitska navigacija i Apple CarPlay.

“Sa sljedećom generacijom sportskih automobila lansiranih uz pohvale kritičara, sada dodajemo prvi ikada serijski Aston Martin sa središnjim motorom u naš portfelj, ultimativni superautomobil za vozače,” rekao je CEO Aston Martina Adrian Hallmark. “Na papiru i na stazi Valhalla donosi tehnološki napredniji superautomobil koji je najviše usredotočen na vozača, s istinskim performansama hiperautomobila, a ipak je na cesti jednako upotrebljiv i ugodan kao svaki Aston Martin. Jedinstvena ponuda, dizajnirana da bude najelegantniji i najuzbudljiviji proizvod na tržištu.”

Proizvodnja Aston Martina Valhalle počinje u drugom kvartalu 2025, i to samo 999 komada. Cijene nisu spomenute, ali pretpostavlja se da će koštati oko 800.000 dolara. Više ovdje.

 

Source and photos: motor1.com/astonmartin.com

Koristimo kolačiće za analiziranje našeg prometa i prikupljanje unesenih podataka na kontakt stranici. View more
Prihvati
Odbij
Scroll to Top