Jaguar je predstavio novi logotip i grafički dizajn. Car and Driver izvještava kako novi “leaper” oponaša stare ukrase na poklopcu motora Jaguara, ali s uglatijim izgledom naspram stilizirane “precrtane” pozadine, kombinira velika i mala slova, a tu je i nova kružna značka s “J” i “r”.
Britanski proizvođač automobila prolazi kroz ključnu metamorfozu, i u pripremi je da predstavi novo električno vozilo koje će ga repozicionirati kao vrhunsku marku luksuznih električnih vozila.
Jaguar je debitirao sa svojim novim izgledom tijekom brifinga za medije u svom sjedištu u Gaydonu u Engleskoj, pokazujući nove ambleme koji će krasiti njegovu nadolazeću liniju od tri skupa EV-a. Nove značke odmak su od prošlosti, usvajajući tri nove dizajnerske vrijednosti: “bujno, modernističko i uvjerljivo”. Jaguar kaže da se “ne boji polarizirati” svojim novim pristupom, počevši s novom serijom amblema, koji bi se mogli pokazati kontroverznim za sve vjernike Jaguara.
Nisu precizirali kako će se ovi logotipi pojaviti na njegovim novim automobilima, ali trebali bismo imati bolji predosjećaj kada proizvođač automobila predstavi konceptni automobil “vizije dizajna” tijekom Miami Art Week 2. prosinca.
Koncept će predstavljati pregled prvog vozila, iz revitalizirane linije, koju je proizvođač automobila počeo testirati na javnim cestama prošli tjedan, objavljujući nekoliko najavnih slika električnog grand tourera s četvera vrata u teškoj kamuflaži.
Ovaj zasad neimenovani automobil ući će u proizvodnju do kraja 2026. godine. Jaguar je na medijskom događaju otkrio nekoliko primamljivih zalogaja o električnoj platformi koja će biti temelj njegovih vozila novog doba. Jaguar cilja na domet prema EPA-i do 430 milja i mogućnost dodavanja 200 milja dometa u 15 minuta kada se spoji na brzi punjač razine 3. Potvrdili su i da će njegova električna vozila biti kompatibilna s Teslinom Supercharger mrežom bez potrebe za adapterom, što podrazumijeva priključak za punjenje u stilu NACS-a .
Međutim, Jaguar se za sada fokusira na dizajn, tvrdeći da je stil ono što će njegova EV vozila razlikovati od konkurencije. Ipak, kamuflirani prototip prikazuje impozantno vozilo s uspravnim prednjim krajem i dugačkom kabinom koja se graciozno obrušava unatrag.
Jaguar će otvoriti mali broj trgovina u luksuznim četvrtima u najvećim svjetskim gradovima, počevši od Pariza, okružen drugim vrhunskim markama poput Guccija i Monclera. Prodavaonice će služiti kao centri za iskustvo robne marke, ali će također biti opremljene za prodaju na malo. Još uvijek postoji mnogo pitanja oko ponovnog rođenja Jaguara, posebno oko tehničkih aspekata njegovih novih električnih vozila, a proći će još dvije godine prije nego što njegov novi automobil stigne do kupaca. Ali novi logotipi daju jasniji osjećaj Jaguarovog promišljenog smjera dizajna, a za samo dva tjedna to će se manifestirati u potpunom automobilu koji će nagovijestiti novu eru Jaguara.