Porsche je predstavio 911 Carrera T, u Cabriolet i Coupe varijanti. Treća moderna iteracija modela 911 Carrera T poboljšava popularnu formulu kombiniranja posebno sportske šasije s motorom standardne 911 Carrere, fokusom na lagane materijale i ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa kao jedinom ponudom prijenosa.
911 Carrera T zamišljen je kao puristički automobil i predstavlja referencu na 911 T koji se prodavao od 1968. do 1973. U to je vrijeme Porsche ponudio ogoljenu verziju 911 nazvanu “T” koja je odbacila određeni luksuz i usredotočila se na komponente i opcije orijentirane na performanse u ime uštede težine i konačnog pobjeđivanja u utrkama. Model 991.2 911 Carrera T prvi je put predstavljen na sajmu automobila u Los Angelesu 2017., a najbliži prethodnik ovog automobila iz generacije 992.1 temelji se na istoj filozofiji, koja je inspirirala i nove modele.
911 Carrera T koristi isti 3,0-litreni twin-turbo boxer motor kao i standardna Carrera. Generira 388 KS i 331 lb.-ft. okretnog momenta i može ubrzati od 0 do 100 km/h za 4,3 sekunde kao coupe ili 4,5 sekundi u obliku kabrioleta. Najveća brzina na stazi za Coupe i Cabriolet je 294 km/h odnosno 293 km/h.
Standardni ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa šalje snagu na stražnje kotače i koristi prvih šest omjera ručnog mjenjača sa sedam stupnjeva prijenosa koji se prethodno koristio u modelima Type 992.1 Carrera. Značajno je da je ručica mjenjača na vrhu kuglaste ručke od oraha koja pomaže da se ovaj model razlikuje kao poseban model svaki put kada vozač promijeni brzinu.
Kako bi se podržalo glatko prebacivanje u niži stupanj prijenosa, automobil standardno dolazi sa značajkom automatskog bljeskanja koji usklađuje broj okretaja motora s odgovarajućom brzinom prijenosa. Ova se značajka može ručno onemogućiti, a dio je paketa Sport Chrono, koji je standardna oprema na Carreri T, a nudi pogodnost brojčanika integriranog u kožni GT Sport upravljač za brzi pristup opcijama Normal, Sport, Sport Plus i Wet. To također uključuje aplikaciju Track Precision i prikaz temperature gume u području instrumentne ploče. Sportski ispušni sustav također je standardna oprema, a u kombinaciji sa smanjenim materijalom za prigušivanje zvuka stvara posebno emocionalno iskustvo vožnje.
Ključne vizualne razlike izdvajaju Carreru T od svoje braće i sestara. To uključuje vanadij sivu metalik boju na poklopcima bočnih retrovizora, kotačima, naljepnicama s oznakom modela na vratima i znački na stražnjoj strani te sportski ispušni sustav s ispušnim cijevima od crnog nehrđajućeg čelika. Dodatno, stražnji bočni prozori dobivaju posebne naljepnice s uzorkom ručnog mjenjača. U prethodnim generacijama, kotači su bili potpuno obojeni u naglašenu boju, ali za novi model kotači imaju dvobojni učinak zahvaljujući djelomično strojno obrađenoj vanjskoj površini s završnim slojem visokog sjaja.
Porsche 911 Carrera T i 911 Carrera T Cabriolet iz 2025. godine mogu se naručiti sada, a očekuje se da će početi stizati u Porsche centre sljedećeg ljeta. Cijene za modele Coupe i Cabriolet iznosit će oko 134.000 USD, odnosno 147.300 USD.