Lotus ima velike planove za svoju potpuno električnu budućnost. Kako bi pokazala te planove, tvrtka je upravo predstavila novi koncept nazvan Theory 1.
Theory 1 trebao bi predstavljati Lotusovu buduću shemu dizajna. Rečeno je da je inspiriran Espritom, oštri klinasti profil vodi do definirane oštrice nosa s tankim prednjim svjetlima u obliku bumeranga. Najbolja stvar su vrata, koja se otvaraju pomicanjem unatrag i gore, nešto poput Koenigseggovih dihedral synchro-helix vrata.
Unutrašnjost je opremljena head-up zaslonom i ekranima pored svakog A stupa umjesto bočnih retrovizora. Postoje kapsule na napuhavanje ugrađene u tkaninu sjedala, vrata i upravljača koje se koriste za masažu putnika i isporuku taktilnih povratnih informacija vozaču. Postoje čak i zvučnici ugrađeni u naslone za glavu svakog sjedala pomoću 3D ispisane rešetkaste strukture.
U središtu Theory 1 nalazi se baterija od 70,0 kilovatsati za koju se Lotus nada da može osigurati domet od 250 milja. Tvrtka također predviđa vrijeme od 0-62 ispod 2,5 sekunde i najveću brzinu od 320 km na sat. Snaga od 987 KS znatno je manja od Lotusovog drugog električnog superautomobila, Evija od 2000 KS.
Besprijekornim spajanjem ovih temeljnih načela dizajna s najnovijim dizajnerskim inovacijama iz Lotusa, kao i vrhunskim tehnologijama, Theory 1 skladno se uklapa oko vozača i može se prilagoditi na temelju njegovih potreba – pružajući ultimativno iskustvo vožnje.
Više o ovom konceptu pogledajte ovdje.