Nakon šest godina izbivanja, Aston Martin Vanquish se vraća. Ovo je velik, moćan, luksuzan GT automobil, sa 5,2-litrenim twin-turbo V-12 koji razvija 824 konjske snage i maksimalnu brzinu od 345 km/h.
Kako prenosi Motor1, kao i kod stare DBS Superleggere, motor je uparen sa straga postavljenim osam-stupanjskim automatskim mjenjačem, i dobiva elektronički kontrolirani diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Motor također ima novu značajku pod nazivom Boost Reserve, koja može povećati tlak iznad onoga što je potrebno pod djelomičnim gasom, tako da kada vozač zatraži više snage, pojačanje je spremno za pokretanje. To se postiže pažljivim usklađivanjem gasa i elektronički kontroliranog wastegatea. Aston kaže da je zadnji prijenosni omjer odabran kako bi se omogućila ta visoka maksimalna brzina, ali ubrzanje je i dalje snažno, od 0-100 km/h traje 3,2 sekunde.
Kao i svi moderni Astoni, Vanquish ima spojenu i ekstrudiranu aluminijsku monokok šasiju, ali za razliku od DB12 i Vantagea, dobiva uglavnom karoseriju od karbonskih vlakana. Gume su prilagođeni set Pirelli P-Zeroes dimenzija 275/35 sprijeda i 325/30 izvana straga. Standardno, također dobivate kovane kotače i karbonsko-keramičke kočnice koje pomažu u održavanju težine bez opruge.
Tu je i svakakva otmjena tehnologija šasije. Vanquish koristi Bilstein DTX amortizere poput novog Vantagea i DB12, a također dobiva inercijalnu mjernu jedinicu sa šest osi koja pomaže u osiguravanju preciznije kontrole amortizera, e-diffa i sustava kontrole proklizavanja/stabilnosti. Tu je i novi sustav nazvan Corner Braking, koji pomaže u osiguravanju stabilnosti stražnjeg kraja prilikom kočenja u zavoju.
Iznutra, Vanquish izgleda dosta poput ostalih aktualnih modela Aston Martina, zajedno s novom središnjom konzolom ispunjenom fizičkim kontrolama i infotainment sustavom po mjeri.
Aston Martin ne planira izraditi više od 1000 primjeraka godišnje, a osnovna cijena je 420.000 dolara. Više o ovom superautomobilu pogledajte ovdje.