Ducati je predstavio novi Panigale V4 za 2025., najavljujući ažuriranja njegovog motora, šasije i elektronike i uvodeći ono što naziva sedmom generacijom Ducati Superbikea.
U dizajniranju novog Panigalea V4, Ducati kaže da je crpio inspiraciju iz legendarnog 916, s inovacijama naslijeđenim od svog desmosedici GP MotoGP trkaćeg motocikla koji je osvojio prvenstvo. Usredotočili su se na tri glavne teme: poboljšanje ukupnih performansi, smanjenje napora u vožnji i podizanje praga onoga što je prosječni vozač sposoban postići na supermotociklu.
Vizualno, Ducati je Panigaleu V4 dao najveću stilsku promjenu otkako je zamijenio model V-Twin kao vrhunski sportski motocikl. Nestali su otvori u obliku škrga s obje strane, a na njihovom su mjestu jedan veliki gornji otvor iza hladnjaka i tanji prorez iza hladnjaka ulja. Crvena karoserija teče od spremnika prema repu, stvarajući osjećaj vodoravnosti koji crpi inspiraciju iz Ducatija 916 i trenutnih MotoGP motocikala. Prednji rub oplate također je preoblikovan kako bi se stvorilo više prostora oko prednjeg kotača, element dizajna naslijeđen od Desmosedici GP za koji Ducati tvrdi da Panigale čini okretnijim pri brzim promjenama smjera.
Nekad novost, a sada uobičajena pojava među motociklima visokih performansi, krila su sada usklađena u boji i potpunije integrirana u oplatu s novim dizajnom dvostrukog profila. Dvostruka prednja svjetla i svjetla za dnevnu vožnju u obliku slova V imaju tanji izgled, iako nešto od toga proizlazi iz promjene usisnika zraka u jednu središnju jedinicu skrivenu ispod oplate.
Ažurirana je i ergonomija vožnje kako bi se bolje iskoristila aerodinamika, a istovremeno poboljšala ukupna kontrola. Sjedalo je duže i šire, što omogućuje veću slobodu kretanja, a također pruža veću podršku tijekom kočenja i kroz zavoje. Oslonci za noge sada su 0,4 inča bliže jedan drugome u usporedbi s prethodnim Panigale V4, poboljšavajući aerodinamiku i također pružajući malo veći razmak od tla. Ducati je također preoblikovao krivulju spremnika goriva kako bi vozačevim koljenima olakšao držanje tijekom usporavanja ili kada se naginje sa sjedala u zavoju.
Panigale V4 dobiva ažurirani motor za 2025. To je još uvijek 1,103cc V-Four Desmosedici Stradale sa suprotno rotirajućom radilicom i Twin-pulse paljenjem. Motor nasljeđuje alternator i pumpu ulja od Panigale V4 R, dok je bubanj mjenjača sada isti kao onaj koji se koristi na Superlegerra V4. Ducati je također prilagodio usisne trube promjenjive duljine, smanjujući kratku konfiguraciju na 25 mm (s 35 mm) i povećavajući dugu konfiguraciju na 80 mm sa 75 mm.
Motor Desmosedici Stradale sada je homologiran Euro 5+, a Ducati tvrdi da ima snagu od 216 KS pri 13.500 o/min i 89,0 lb-ft. pri 11.250 o/min, iako modeli za SAD imaju različite brojke, tvrdeći da ima 209 KS pri 12.750 o/min i 89,5 lb-ft. pri 11.250 o/min. Dodatni Akrapovič trkaći ispuh otključat će više snage, a Ducati tvrdi da ima maksimalnu snagu od 228 KS za modele izvan SAD-a.
Panigale V4 S opremljen je trećom generacijom elektronički kontrolirane vilice Öhlins NPX-30, stražnjim amortizerom TTX 36 i prigušivačem upravljača, dok se model bez S snalazi s 43 mm Showa Big Piston Fork i Sachsovim monoamortizerom (oba potpuno podesiv) i Sachsov prigušivač upravljača.
Kočioni sustav potpuno je nov, a modeli Panigale V4 iz 2025. prvi su modeli opremljeni Brembovim Hypure čeljustima prednje kočnice. Brembo tvrdi da su čeljusti 10% lakše od konkurentskih jedinica dok raspršuju toplinu učinkovitije. Panigale V4 također je prvi koji je dobio Boschev Race elektronički kombinirani sustav kočenja (eCBS). Namijenjen samo za korištenje na stazi, Race eCBS primjenjuje pritisak stražnje kočnice kada se povuče samo poluga prednje kočnice i oponaša tehnike vožnje profesionalnih trkača, odgađajući točku kočenja što je duže moguće kroz zavoje, čak i nastavljajući malo pritiskati stražnju kočnicu tlak nakon otpuštanja poluge prednje kočnice.
Pomoć pri upravljanju elektronikom je novi 6,9-inčni TFT zaslon s omjerom stranica 8:3. Zaslon koristi tehnologiju optičkog povezivanja za smanjenje refleksije i poboljšanje čitljivosti. Široki omjer širine i visine čini prostor za više informacija, uključujući prikaz bočnog i uzdužnog ubrzanja u stvarnom vremenu, postotak maksimalne snage i momenta isporuke te kut nagiba.
Ostale značajke uključuju aluminijski spremnik goriva od 4,5 galona i gume Pirelli Diablo Supercorsa V4.
Novi Ducati Panigale V4 iz 2025. u SAD-u će koštati 25.995 dolara, dok će Panigale V4 S s boljim performansama koštati 33.895 dolara. Obje verzije bi trebale stići u prodajne salone u rujnu.