GM-ovi inženjeri koji su razvili novu C8 Corvette ZR1 rekli su da je od početka bilo očito da imaju posla s nečim posebnim. Tijekom svog prvog kruga na GM-ovom poligonu Milford Proving Grounds, C8 ZR1 postigao je veću maksimalnu brzinu od ZR1 prethodne generacije.
Chevy Corvette ZR1 2025. prvi je Vette s turbopunjačem i prvi proizvodni model koji proizvodi više od 1000 konjskih snaga, točnije 1064 konja.
Druga impresivna brojka novog ZR1 je okretni moment od 1122 Nm. Chevy Corvette odavno je dokazao da se može igrati sa skupljim egzotičnim sportskim automobilima, a postao je još više nalik superautomobilu kada je generacija C8 prešla na format srednjeg motora. Za razliku od svake druge C8 Corvette, ZR1 odbacuje prednji prtljažnik u korist protočne haube koja ne samo da pruža dodatnu potisnu silu, već i usmjerava zrak kroz izmjenjivač topline. Ostali rashladni trikovi modela ZR1 uključuju novi kanal ugrađen u bočne usisnike zraka koji hladi stražnje kočnice, a tu je i više rashladnih kanala za motor koji se nalaze na stražnjem otvoru kupea. Iako ZR1 također nudi kabriolet stil karoserije, to je coupe koji ima cool posjetnicu, onu koja se poziva na podijeljeni stražnji prozor koji se vidi na nekim Corvette druge generacije.
Svaka Corvette ZR1 standardno dolazi s amortizerima Magnetic Ride 4.0 koji drže raspoređeni set kotača, 20 inča sprijeda i 21 inča straga. Ogrnuti su gumama Michelin Pilot Sport 4S; čvršće opruge i ljepljivije gume Michelin Pilot Sport Cup 2 uključene su u ZTK paket usmjeren na stazu. Potonji također dodaje prednje ronilačke ravnine, trake ispod karoserije za dodatnu prednju potisnu silu, visoki Gurney preklop koji se pričvršćuje na rub na poklopcu motora i veliko stražnje krilo. Ti aero dodaci dostupni su odvojeno od ZTK postava kao dio paketa Carbon Aero. Chevy procjenjuje da maksimalna brzina ZR1 može premašiti 346 km/h.
Sa sposobnošću da vozi tako brzo, bolje je vjerovati da ZR1 ima jedan pakleni sustav kočenja. Zapravo, ima posebno dizajniran set ugljično-keramičkih rotora dimenzija 15,7 inča naprijed i 15,4 inča straga (najveće tvorničke kočnice), a za razliku od opcijskih kočnica od karbonskih vlakana Z06, ZR1 su izrađene od materijala koji je dizajniran da traje dulje i bolje ublažava toplinu. Kako bi se smanjila težina, svaki ZR1 ima krov od karbonskih vlakana koji također spušta težište automobila. A budući da ne postoji nešto poput previše ugljičnih vlakana, ZR1 se može opciono opremiti kotačima od ugljičnih vlakana koji smanjuju neopruženu masu.
Iznutra, ZR1 izgleda poput svake druge Corvette. Isti je raspored usmjeren na vozača s polarizirajućim zidom fizičkih gumba koji još uvijek odvaja putnike. Digitalni zasloni uključuju 12,0-inčnu instrument ploču i 8,0-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Golferi će biti sretni čuti da prtljažni prostor ispod stražnjeg otvora modela ZR1 ima isti volumen kao kod drugih Corvette, što znači da ima mjesta za dvije torbe za golf.
ZR1 također ima jedinstvene unutarnje oznake i ploče zajedno s mjeračem pojačanja. Odabir opreme 3LZ s višim specifikacijama donosi jedinstvene šavove na vratima za dodatnu draž. Kabina se može dobiti u Habanero shemi boja, a postoji i opcija za plave šavove.
Chevy Corvette ZR1 2025. krenut će u proizvodnju sljedeće godine, a proizvodit će se uz Stingray, Z06 i E-Ray u GM-ovoj tvornici u Bowling Greenu, Kentucky. Cijena? Oko 200.000 dolara.