Nakon godina glasina, Red Bull je konačno predstavio svoj prvi hiperautomobil, RB17, na Festivalu brzine u Goodwoodu. Sa dva sjedala i središnjim motorom razvija više od 1200 konjskih snaga zahvaljujući električno potpomognutom 4,5-litrenom V-10 s prirodnim usisavanjem koji se može vrtjeti do nevjerojatnih 15 000 okretaja u minuti. Težak je ispod 900 kg, a Red Bull obećava razinu performansi bolida Formule 1 na stazi.
Snaga se prenosi na stražnje kotače putem sekvencijalnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa i aktivnog diferencijala s hidrauličkim zaključavanjem. Nema mjenjača za vožnju unazad, vožnjom unatrag upravlja električni motor ugrađen u pogonski sklop.
Samo taj električni motor proizvodi 200 od ukupno 1200 konja, dok V-10 daje ostalih 1000 KS. Svu tu snagu drži pod kontrolom standardna kontrola proklizavanja, s antiblokirajućim kočnicama koje sprječavaju vozače da blokiraju u zonama snažnog kočenja. Najveća brzina je preko 350 km/h.
Kao što se i očekivalo od automobila razvijenog s Red Bullovim inženjerskim genijem Adrianom Neweyem, RB17 ima impresivnu aerodinamiku. Postoje sustavi za upravljanjem kotača ugrađeni u tijelo kako bi se ujednačio protok zraka oko guma. Prednja i stražnja krila također imaju aktivne elemente za prilagodbu potisne sile različitim scenarijima.
Ostatak unutrašnjosti RB17 jednako je inspiriran motosportom. Tu je podesivi ovjes potisne šipke na sva četiri kuta, uključen s aktivnom kontrolom visine i nagiba, zajedno s načinom podizanja za svladavanje neravnina pri malim brzinama. Tu su i hidraulički potpomognuti servo upravljač i karbonske kočnice na sva četiri kuta. Zanimljivo je da se samo stražnjim kočnicama upravlja putem brake-by-wire sustava.
Red Bull je projektirao RB17 da se u njemu uživa lako i često. Postoje prilagođene opcije sjedala, podesiva kutija za pedale i ugrađeni prostor za pohranu stvari poput natjecateljskih odijela i kaciga. Svaki automobil dobiva jamstvo od 2 godine/4000 kilometara (što prije nastupi). Tvrtka tvrdi da je automobil dovoljno izdržljiv da vozi 24-satnu utrku bez servisiranja. Uobičajeno servisiranje može se obaviti u Red Bullovom sjedištu, lokalnom servisnom centru ili na lokaciji kupca. Veliki servisi odvijaju se svakih 8000 kilometara i moraju se obavljati u sjedištu tvrtke.
Nema riječi o cijeni za RB17, iako je sigurno pretpostaviti da je dobro u rasponu od sedam znamenki. Nije bitno jer je svih 50 primjeraka već prodano. Početak proizvodnje očekuje se sljedeće godine. Više o ovom hiperautomobilu pogledajte ovdje.