Subaru Airslayer bio je opaka mašina. Utemeljen na WRX STI rallycross automobilu iz 2020., imao je 862 KS s turbopunjačem, ispuhom koji bljuje plamen koji je izlazio kroz haubu, a također je postavio rekord kruga na godišnjem događaju Lightning Lap u Americi prošle godine. Sada je Subaru otkrio nasljednika Airslayera pod nazivom Project Midnight, koji će svoj debi u utrkama imati kasnije ovog tjedna na Goodwood Festivalu brzine.
Za razliku od svog prethodnika, Project Midnight nastao je iz trenutne generacije Subarua WRX. Međutim, to je i dalje suradnja između Subaru’s US motosports tima i Vermont SportsCara. Projekt Midnight također je posebno dizajniran da bude što brži i brži na asfaltu, a njegova glavna misija je izravna brzina. Modificirani WRX-ov 2,0-litreni motor s turbopunjačem daje 670 konjskih snaga i 920 Nm okretnog momenta.
S prilagođenom širokom karoserijom izrađenom od ugljičnih vlakana, kao i minuciozno olakšanom šasijom, Subaru kaže da Project Midnight ima praznu masu od 1120 kg. Rečeno je da je to 453 kg manje od serijskog WRX-a i oko 136 kg lakše od Airslayera.
Ogromno stražnje krilo također je pretjerana verzija onog koje se nalazi na WRX ARA24 reli automobilu Vermont SportCara. Bivši automobil također ima postavu ovjesa optimiziranu za asfaltirane površine, a kotrlja se na setu 18-inčnih magnezijskih kotača OZ Racing omotanih Yokohama Advan racing slickovima. Više o ovom automobilu pogledajte ovdje.