Pagani Automobili predstavio je Huayra Epitome, izvanrednu kreaciju iz svog odjela Grandi Complicazioni. Ovaj jedinstveni hiperauto predstavlja Paganijevu neumoljivu težnju za inovacijama, umijećem izrade i prilagodbama po mjeri.
Huayra Epitome bila je vizija klijenta s vjerojatno vrlo dubokim džepom koji je želio dovesti Huayru “do njenog najvećeg izražaja”. Naime, Epitome se uspijeva istaknuti time što je jedina Huayra opremljena ručnim mjenjačem. Timu koji stoji iza Grandi Complicazioni – ime koje znači “velika komplikacija” i nadahnuto vrhunskim satovima – trebalo je devet mjeseci da ispegla detalje automobila, nakon čega je uslijedilo 10 mjeseci da usavrše dizajn, rekao je Pagani.
Epitome ima jedinstvene prednje i stražnje branike, s LED dnevnim svjetlima u obliku slova C unutar krajnjih prednjih ventilacijskih otvora i jedinstvenim prednjim svjetlima sa zlatnim okvirom. Niz kosih rezova urezan je u lukove prednjih kotača kako bi se poboljšala aerodinamika, dok jednostavna i široka krila izviru sa stražnje strane. Stražnja svjetla također dobivaju stražnji poklopac koji bi trebao smanjiti otpor.
U srcu Huayra Epitome leži Pagani V12 motor, snaga koja isporučuje 864 KS pri 6000 o/min i 1100 Nm okretnog momenta. Ovaj motor s dvostrukim turbopunjačem od 5980 ccm, koji je izradio AMG prema Paganijevim strogim standardima, uparen je s jedinstvenim ručnim mjenjačem za čisto iskustvo vožnje. Poprečni mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa, opremljen elektronički kontroliranim diferencijalom i pogonskom osovinom u trkaćem stilu, osigurava optimalan prijenos snage.
Napredni sustav ovjesa, dizajniran za smanjenje poniranja, nagiba i kotrljanja, poboljšava kontrolu i sigurnost vozila, omogućujući precizno upravljanje čak i u najzahtjevnijim uvjetima. Uz to, Huayra Epitome ima “super meku” tipku u kabini za dodatnu udobnost na lošim cestama, automatski prilagođavajući postavke amortizera pri brzinama iznad 150 km/h. Najveća brzina, 350 km/h.
Nema informacija o tome koliko je Huayra Epitome koštala svog vlasnika, ali budući da je Huayra počela s cijenom od preko 3 milijuna dolara, sigurno nije bila jeftina. Više o ovom hiperautomobilu pogledajte ovdje.