Fernando Alonso, vozač utrka Aston Martin Formule 1, želio je specificirati vlastitu verziju ograničenog izdanja Aston Martin Valoura.
Tako je uz pomoć posebnog odjela unutar Aston Martina, Q by Aston Martin, stvorena lakša, snažnija, više usmjerena na stazu inačica Valoura, pod nazivom Aston Martin Valiant.
Valiantov 5,2-litreni V-12 s turbopunjačem ima 735 konjskih snaga, što je povećanje od 30 KS u odnosu na verziju Valour. Sve se svodi na softver: motor, koji pokreće stražnje kotače kroz Graziano šesterostupanjski ručni mjenjač, mehanički je identičan. Njegov najveći okretni moment od 555 lb-ft isti je kao i kod Valoura.
Vizualno, automobil je agresivniji od već dominantnog Valoura. Najistaknutiji je divovski stražnji spojler, a čini se da je nastao spajanjem spojlera s Plymouth Superbirda iz 1970. s onim iz Nissana iz 2010. GT-R.
Aston Martin Valiant uglavnom je napravljen od karbonskih vlakana, što pomaže da automobil bude lagan, brz i agilan. Njegova je karoserija dizajnirana da bude široka i mišićava, naglašena oštrim crtama. Ovi elementi dizajna pomažu u održavanju stabilnosti pri velikim brzinama i smanjuju otpor zraka. Dotičući se njegove aerodinamike, prednji razdjelnik se pojavljuje kako bi poboljšao prianjanje automobila i kontrolu, a dodane su krajnje ravnine kako bi se ujednačio protok zraka oko prednjih kotača, smanjujući otpor i potičući vozilo da se kreće brže. Ugljična vlakna također se koriste za rešetku sprijeda, što omogućuje protok više zraka u motor kako bi se ohladio.
Valiant ima i duboko oblikovane bočne blatobrane i presvlake od ugljičnih vlakana oko svojih 21-inčnih magnezijskih kotača, što sve ujednačava protok zraka duž bočnih strana automobila.
Iznutra, Valiant ima ugrađeni čelični sigurnosni kavez koji pruža točke sidrenja za trkaće pojaseve u 4 točke. Standardna Recaro Podium sjedala pružaju poboljšanu bočnu potporu i potporu za ramena i imaju jastučiće s pasivnom ventilacijom prsnog koša za veću udobnost tijekom ekstremne vožnje.
Valiant će se prvi put pojaviti u javnosti na Festivalu brzine u Goodwoodu, kada će sam Alonso upravljati automobilom uz poznati uspon. Prve isporuke očekuju se krajem 2024, a proizvodnja će biti ograničena na 38 komada, globalno, s desetak rezerviranih za tržište Sjeverne Amerike. Cijena? Oko 2,5 milijuna dolara. Više o ovom automobilu pogledajte ovdje.