S kolekcijom proljeće/ljeto 2025., Alessandro Sartori se usredotočio na individualnost, mogućnost prilagodbe pojedinačnih komada koje je definirao ili redefinirao u posljednjih pet godina različitim osobnostima klijenata marke. A na pisti su bili prisutni klijenti, muškarci svih dobnih skupina, upravo kako bi se dočaralo kako se ove komponente nove idealne garderobe mogu prilagoditi građama različitih od klasičnih modela.
I, ako dodamo posljednji look Mads Mikkelsena, sada službenog lica brenda, revija je imala jedan od najboljih castinga viđenih na Milanskom tjednu mode.
Sartori je ljetnu inspiraciju shvatio doslovno, sa širokim spektrom toplih boja poput Sentiero žute, Terracotta crvene, kao i dubokih i živih nijansi poput Faggio ili Castoro.
Modernost koju brend gradi, očito potpomognuta snagom proizvodnje i tekstilnog umijeća obitelji Zegna, koja je praktički bez premca u industriji, nije toliko sterilna potraga za novitetima, već istraživanje trenutnih potreba krojenja i onih koji ga nose. Nema stvarnog prostora za zastarjele predodžbe ili tradicionalnu krutost, niti je tradicija u Zegni dilema koju treba zaobići, opravdati ili nadmašiti – to je prije put koji treba slijediti, putovanje koje treba prijeći na najučinkovitiji način, ali koje dopušta obilaznice, prilagodbe i guranje brenda, sezonu za sezonom korak naprijed.
U nastavku donosimo dio kolekcije, a više o kolekciji pogledajte ovdje.