Iako ima neupadljiviji izgled u usporedbi s većinom svojih izravnih konkurenata, Porscheov 911 pravi je superauto. I dok segment superautomobila nastavlja činiti velike korake u pogledu snage i performansi, Porsche sada nastoji zadržati svoju poziciju na čelu otkrivanjem sljedećeg evolucijskog koraka za legendarnu perjanicu marke iz Stuttgarta, potpuno novi Porsche 911 GTS T-Hybrid – prvi serijski 911 koji je dobio hibridni pogonski sustav.
Za posljednju godinu modela 911, Porsche je svoju vodeću ponudu obogatio velikim redizajnom i zatezanjem lica – tretmanima koji su dani novom osnovnom modelu 911 Carrera i potpuno novom 911 GTS. Dok je osnovni model dobio brojna ažuriranja, vozilo vrijedno pažnje nedvojbeno je model 911 GTS iz 2025. godine, koji predstavlja prvu legalnu proizvodnju 911 u povijesti koja ima hibridni pogonski sustav.
Turbo motor i električni motor zajedno stvaraju vrlo respektabilnih 532 KS i 449 ft-lbs okretnog momenta. Zajedno s masom praznog vozila od samo 3550 lbs — samo 110 lbs više od nehibridne varijante — ove brojke snage omogućuju prvom hibridnom 911 da ubrza 0-100 km/h za 2,9 sekundi i postigne najveću brzinu od 473 km/h.
Za najnoviju iteraciju svog legendarnog sportskog automobila, Porsche je odlučio modelu 911 GTS dati nekoliko velikih vizualnih izmjena. To znači oštrije, futurističke linije posvuda, redizajniranu LED rasvjetu sprijeda i straga, nove odbojnike specifične za model i redizajniranu prednju postavu s novim aktivnim usisnicima. Automobil se također nudi u nizu novih opcija kotača – od kojih je nekoliko dostupno s karbonskim aero diskovima. Štoviše, cijelo se vozilo također prodaje s opcijskim aero kitom koji uključuje adaptivne prednje difuzore postavljene ispod karoserije.
Iako je novi hibridni turbo motor nedvojbeno najistaknutiji aspekt modela 2025 911 GTS, to nije jedina velika promjena koju je model doživio, budući da je automobil dobio i sveobuhvatno redizajniran ovjes koji dolazi uparen s Porsche Dynamic Chassis Control i promjenjivi sustav amortizera koji omogućuje podizanje ili spuštanje visine vožnje.
Sportska konfiguracija 2+2, unutrašnjost novog 911 GTS označava prvu verziju vodećeg modela koja ima potpuno digitalnu ploču instrumenata. Kabina se sada može pohvaliti zakrivljenim zaslonom od 12,6″ koji dolazi dopunjen sekundarnim zaslonom od 10,9″. Uz Apple CarPlay, unutrašnjost također dobiva novi hlađeni pretinac za pametni telefon s ugrađenim bežičnim punjenjem i najnoviju verziju Porsche Communication Management sustava.
Sada dostupan za narudžbu s početkom isporuka do kraja 2024., Porsche 911 GTS-T-Hybrid za 2025. ima početnu cijenu oko 150.000 EUR.