Kada je riječ o uličnoj modi, postoji nekoliko brendova koji se ističu iznad ostalih, ali nijedan nema toliko utjecaja kao Kith, njujorški lifestyle brend koji je 2010. godine osnovao Ronnie Fieg.
Fieg je pokrenuo brend kao mali butik koji je prodavao ulične robne marke kao što su 10 Deep, Stüssy i Supreme, ali se od tada razvio u kompletnu modnu marku. Njihova je odjeća često inspirirana sportskom odjećom i hip-hop kulturom, a postali su poznati po svom trendovskom i elegantnom dizajnu.
Kith je stekao snažnu popularnost među mladima zahvaljujući svom modernom dizajnu i podršci dizajnerima u usponu. Drugi značajan čimbenik koji je doveo do njihovog uspjeha su suradnje.
Kith je i surađivao s brojnim markama visokog profila kao što su Adidas, Nike, BMW i Tommy Hilfiger. Ove suradnje pomogle su im da se njihov profil još više istakne. Kith x Adidas uvijek je suradnja koja isporučuje visokokvalitetne i vrlo tražene komade.
U samo nekoliko kratkih godina Kith je od male trgovine odjećom u New Yorku postao jedan od najcjenjenijih brendova u svijetu ulične odjeće. Njihov uspon potaknut je njihovim jedinstvenim pristupom dizajnu, suradnjama i predanošću zajednici.
Sada su predstavili svoju kolekciju za ljeto 2024. koja utjelovljuje profinjenu ljetnu eleganciju, nudeći komade koji spajaju tradicionalnu izradu sa suvremenim stilom. Ovosezonska linija ističe pletiva za toplo vrijeme, skrojene setove i suradnju s Clarks Originals obućom, osiguravajući sveobuhvatnu garderobu spremnu za ljetne dane. Kampanju predvodi karizmatični John Leguizamo, a u nastavku pogledajte dio kolekcije.
Source and photos: pausemag.co.uk/designscene.net/eu.kith.com