Split, grad bogate povijesti i ljepote, dom je jedne od vodećih stomatoloških klinika u Dalmaciji – Dentelli. Ova klinika nije samo mjesto gdje se brinu o zubima; ona je simbol vrhunske usluge, inovacije i prilagođenog pristupa pacijentima. S vlasnicima koji su posvećeni visokim standardima i praćenju najnovijih trendova u stomatologiji, Dentelli je postao sinonim za kvalitetu u svim aspektima.
To nije samo stomatološka klinika – to je rezultat stručnosti i predanosti supružnika, dr.med.dent. Martine i Paška Karlo. Dok je dr.med.dent Martina Karlo zadužena za vođenje klinike sa stomatološke strane, njen suprug Paško brine se za poslovni dio cijele priče. Njihova sinergija, predanost pružanju vrhunske usluge i sposobnost prilagođavanja potrebama svakog pacijenta, ključni su za uspjeh Dentellija i čini ih istinskim liderima u svojoj profesiji.
Ono što kliniku izdvaja iz mnoštva je individualan pristup svakom pacijentu. U svijetu gdje su česti standardizirani pristupi, Dentelli se ističe pružanjem usluge koja je potpuno prilagođena svakom pacijentu. Svaki tretman, svaki zahvat, pa čak i svaki osmijeh je pažljivo oblikovan prema potrebama i željama pacijenta. To je ono što čini njihovu uslugu ne samo efikasnom, već i iznimno osobnom.
Dentelli nije samo destinacija za lokalne stanovnike, već i za međunarodne klijente koji traže najbolju stomatološku skrb u regiji. Sa svojom custom-made uslugom za sve klijente, Dentelli nudi ne samo vrhunsku stomatološku skrb, već i nezaboravno iskustvo boravka u Splitu. Strani klijenti često dolaze iz Velike Britanije i cijene visoku razinu usluge i luksuz koji im Dentelli pruža. Od boravka u renomiranom hotelu Marriott do obilaska otoka na luksuznoj jahti, pruža im se cjelovito iskustvo koje nadilazi očekivanja.

Ključ uspjeha leži u njihovom neprestanom ulaganju u kvalitetu. Od najmodernije opreme do stalnog stručnog usavršavanja, oni ostaju korak ispred u stomatološkoj industriji. Prepoznaju da je samo stalno učenje i usavršavanje ključ za pružanje najbolje moguće skrbi svojim pacijentima, stoga redovito sudjeluju na seminarima, konferencijama i tečajevima kako bi osigurali da su uvijek u toku s najnovijim tehnikama i tehnologijama. U nastavku smo malo popričali sa dr. Martinom Karlo:
Kako je započela priča o Dentelliju?
Ja sam znala da sam predodređena za ovo, kada sam upisivala fakultet, bilo je moguće prijaviti se na više fakulteta, ali izabrala sam samo stomatologiju, iako su mi šanse bile male da upadnem, bilo je ili to ili ništa. Znala sam da ću biti zubarica, moj put je išao od dobrih mentora, dobrih klinika, dobrih iskustava, pa dođete do faze kad naučite dosta toga, pogriješite puno toga, znate šta ne treba, i skupite iskustvo koje se meni dogodilo nakon 15 godina. I to je bio moment u kojem sam se ja osjećala sigurno da znam kako bih ja to htjela. Sva ta iskustva su me oblikovala u osobu kakva danas jesam, i zapravo oblikovao i Dentelli, kakvim on danas je, sa svim sustavima, pravilima, smjernicama, ljudima. Dogodio je trenutak kad smo rekli – sad je vrijeme da krenemo sami i da napravimo našu viziju stomatologije, dentalne usluge, odnosa prema pacijentima, kako bi ja voljela da sve to skupa izgleda, i onda smo krenuli.
Što vas razlikuje od drugih ordinacija?
Rođena sam i odgojena u Njemačkoj tako da imam tog njemačkog stila u sebi, puno rada, tako da sam znala da onaj tko želi raditi i tko je posvećen tome, mora uspjeti. Znala sam da se mogu razlikovati po tome što ću ja biti prisutna za svoje klijente, jer tada nitko nije radio petkom popodne, svi su imali spojene vikende, a meni to tada nije bilo bitno, ja sam samo htjela raditi. Vjerovala sam da ću moći pružiti uslugu, jer kad ste puno tu za svoje pacijente onda se vidi razlika, taj rad će me razlikovati, i uvijek sam imala jako razvijenu empatiju prema pacijentima, osjećala sam svoje pacijente, znala sam ih slušati. Mislim da je to vještina koja je bitna, i čula sam ih. Mogla sam im dati ono što im treba, to nije bilo samo „doktorski s visoka“ nego jedna međusobna komunikacija i dogovor, i taj psihološki moment koji je jako bitan. Dosta sam radila na sebi u tom pogledu, položila sam puno tečajeva bihevioralne terapije, NLP-a, rada s djecom, rada s odraslima, tako da je taj dio dosta pomagao i u stomatologiji. Znala sam da ćemo biti drugačiji u smislu te brige za pacijenta, posvećenosti i rada.
Jeste li imali viziju kako bi sve to skupa trebalo izgledati, lokaciju, vizualno uređenje?
Ono što smo htjeli je da imamo veliki prostor koji je „soft and cosy“, koji podsjeća na dom, a da je funkcionaln i ima odlike medicinske ustanove. Htjela sam da to bude za svih, da se svi osjećaju da si mogu priuštiti tu uslugu. Pustila sam i arhitektima da odrade svoje, da me prate i savjetuju, mi smo iznosili ideje a oni su to realizirali, uvijek kažem da svakog treba pustiti u onome u čemu je najbolji. Što se tiče lokacije, najveći izazov je bio parking. Gledali smo kako vani, u shopping centrima nastaju medicinske usluge, i to nam se učinilo kao zanimljiv koncept, jer obitelj može otići nešto obaviti dok se napravi usluga, jer svima je vrijeme bio problem. A i htjeli smo napraviti da imamo sve na jednom mjestu, objedinili smo sve dentalne usluge, slikavanje, kirurški zahvati i dr. Uvijek sam znala da želim veliku kliniku. Kad smo otvarali, kad smo dizali kredite, rodbina mi je rekla zašto moraš ići na tako veliko, zašto ne počneš s jednom stolicom. Ali ja sam znala da ću za mjesec-dva biti puna i da će taj mali prostor biti nemoguć, zato smo odmah tražili veliki prostor. Znala sam moram imati sistem s tri-četiri stolice, jer ako radim na pacijentu, možda će i njegovo dijete htjeti doći, pa sam htjela dječju ordinaciju, pa će trebati kirurške usluge, ili samo aparatić, očistiti zube, ili možda samo slikati. Sve što jednoj obitelji treba.
Može li se reći da su vaše usluge po mjeri, „custom made“?
Postoji šala u Splitu kad se nađu tri prijatelja s istim zubima, pa kad stanu jedan pored drugoga vidi se da je sve šablonski napravljeno, isti osmjeh. Kao da će svima odgovarati isti oblik, što apsolutno nije točno. Svaki čovjek ima svoj oblik lica, svoj ten kože, svoju boju očiju, i odgovara mu određena boja, ton, određeni oblik zuba, određena jačina zuba, pa pokušavamo sve to uzeti u obzir, jer ne želimo da kad čovjek napravi zube, ne sliči na sebe. Morate uzeti njegove najbolje prirodne karakteristike i to poboljšati, da bude bolja verzija sebe, ljepša, zdravija. Sada je trend vraćanje na prirodno, lijepo, zdravo, da nitko ne primijeti da ste radili zube.
Postoje li estetski trendovi kod uljepšavanja zubi, odnosno osmijeha?
Najnoviji trendovi su npr. ljuskice koje su jako tanke i ide se na neinvazivne metode, što manje dirati zub, a postići što veći efekt, što ljepši i što prirodniji. Što se tiče implantata, oni su još uvijek jedan kirurški dio koji ima svoju invazivnost, ali nema boli, postoji taj „comfort dentistry“, razni anestetici, položaj pacijenta na stolici, sve da se izbjegne anksioznost.
A trendovi u tehnologiji i materijalima koje koristite?
Digitalizacija je jako preuzela stomatologiju, u smislu lakšeg planiranja, boljeg planiranja i sigurnijeg planiranja. Danas pacijent unaprijed vidi što će dobiti, kroz Digital Smile Design, kroz planiranje na računalu, kroz probne radove, tek kad dobijemo odobrenje pacijenta onda se printaju i rade krunice, ljuskice itd. Cijeli zagriz je u računalu simuliran, skoro do mikrona, tako da kasnije nema problema sa zagrizom. Aparati su uvijek novi, skeneri, glodalice, to je jedna investicija bez koje ne možete. Najbolje klinike u svijetu stalno investiraju, u nove aparate, nove materijale i edukaciju.
Koliko je Dentelli poznat van Splita?
Dogovor mene i supruga je da nikada nećemo raditi autobuse turista, da ćemo uvijek biti „custom made“, boutique klinika. Ako stranac dođe, posvećeni smo njemu, a ne njemu i 10 njegovih prijatelja. Pacijent mora znati da kada dođe tu, da će imati svoje vrijeme, svoju posvećenost. Puno radimo na preporuku, jer teško ljudi više i vjeruju svim tim oglasima. Tržište koje je nama bilo interesantno, i na koje smo svjesno išli je Engleska, iz razloga što imaju jako loš dentalni zdravstveni sistem, čak se 3-5 godina čeka na termin, a cijena su im 10 puta veće nego kod nas. A i Englezi obožavaju Dalmaciju, i od travnja do listopada imaju prihvatljive cijene letova, i onda smo targetirali to tržište jer smo znali da im možemo pružiti vrhunsku uslugu.
Kakvu uslugu mogu očekivati strani klijenti?
Meni kao stomatologu je fokus da pacijent dobije savršenu uslugu što se tiče zubi. Uvijek je stvar slušanja i pripreme prije samog dolaska, želje su uvijek individualne, netko samo želi doći, odmoriti se jer zna da će mu svi termini kod stomatologa biti iscrpljujući i želi samo mir, ugodan ambijent, i mi mu bukiramo prekrasan hotel, sa uslugom vozača, sa preporukama za sve ono što će njemu biti potrebno. A postoje i klijenti, koji dolaze napraviti manje invazivne zahvate, pa žele usputno vidjeti sve što se može vidjeti. I onda ih spojimo sa luksuznom agencijom, koja će im, u terminima kada su tu, organizirati izlete npr. jahtom po otocima. Opet sve je individualno. Ali, postoje zahvati koji mogu podnijeti sunce, more, kupanje ali i oni kirurški koji to ne mogu. To se sve može unaprijed dogovoriti i uskladiti s našim terminima.
Ono što bih posebno naglasila je dobra energija unutar ordinacije, svi pacijenti koji dođu, osjete tu dobru energiju, i to je nešto na čemu mi radimo. Mi želimo da se pacijent osjeća dobro, kad dođe i kad izađe iz ordinacije. Pravilo nam je da nikada pacijent ne smije izaći ako se nije nasmijao, koliko god mu teško bilo. Ili ako nije zadovoljan, bez obzira koji izazovi su se dogodili, to mora biti pozitivno iskustvo. Tražim od sebe i svojih kolega da pacijenti osjete tu „dobru vibru“, jer svi to vole i svima je potrebna.
Dentelli nije samo stomatološka klinika – to je destinacija za one koji traže vrhunsku uslugu, individualni pristup i dodir luksuza. S uslugama koje nadilaze granice običnog, nastavljaju postavljati standarde u stomatološkoj industriji, a za one koji traže više, to je pravo mjesto gdje se ostvaruju snovi o zdravim i lijepim zubima. U nastavku pogledajte kratki video u kojem smo pokušali dočarati široku paletu usluga koju pruža stomatološka klinika Dentelli.
Članak je napravljen u suradnji sa stomatološkom klinikom Dentelli.