Graditelj superjahti Tankoa iz Genove otkrio je novi projekt 70-metarske superjahte Milano, razvijen u milanskom studiju Nauta Design.
Tankoa i Nauta Design nazvali su projekt Milano po talijanskom gradu koji je — kao rodni grad Nauta Designa i globalno središte umjetnosti i dizajna — inspirirao dizajn jahte.
Ukupna duljina ove superjahte iznosi 70 metara, širina je 11,8 metara i gaz je 3,5 metara.
Jahta ima veliko krmeno područje s vanjskim bazenom, dnevni boravak s preklopnom teretanom, prostor za opuštanje sa saunom i sobom za masažu te sklopive platforme trupa koje se otvaraju na razini mora.
Vanjski bazen prati prostrano, potpuno prilagodljivo područje za sunčanje. Spuštanje bočnih bedemskih platformi dodatno proširuje prostor beach cluba, pretvarajući ga u veći privatni prostor za odmaranje.
Na donjoj palubi, uz četiri apartmana za goste, nalazi se posebna garaža za vodene igračke i ronilačku opremu, blagovaonica za posadu, praonica rublja, teretana za posadu i dvanaest kabina za posadu.
Na glavnoj palubi gosti mogu uživati u salonu na otvorenom, glavnom salonu i blagovaonici, a tu su i dvije VIP kabine s terasama, kuhinja i prednja garaža koja može primiti dva plovila, veličine 9 metara i 8,5 metara.
Gornja paluba u potpunosti je posvećena sretnom vlasniku, s prostranom glavnom kabinom i pristupom privatnom bazenu i heliodromu na pramcu. Ovaj apartman uključuje garderobu, njegovu i njezinu kupaonicu i radnu sobu. Na krmi se nalazi dnevni boravak i vanjska blagovaonica.
Na palubi mosta, osim kormilarnice, nalazi se kapetanska kabina i kino sala za zabavu gostiju. Paluba za sunčanje ima još jedan dnevni boravak na otvorenom s barom, ležaljkama i dvije sofe u obliku slova L, okrenute prema naprijed za uživanje u pogledu.
Jahtu pokreće hibridni dizel-električni propulzijski sustav s četiri generatora promjenjive brzine (CAT C32, s maksimalnom izlaznom snagom od 940 ekW) koji imaju zadatak opskrbljivati električnom energijom dva e-motora, svaki od 1650 kW, omogućujući najveću brzinu od 16,5 čvorove i napajanje hotelskih usluga jahte.
Jahta će biti opremljena i gorivnim ćelijama snage do 200kW. Tankoa kaže da surađuje s dobavljačima kako bi integrirali gorivne ćelije na metanol, koje nude kombinaciju održivosti, udobnosti i sigurnosti. Ova inicijativa ostaje otvorena za budući tehnološki napredak za sigurno i učinkovito skladištenje vodika.
Hibridi poput Milana pokazatelj su ekološke svijesti. To je kompromis koji mnogi brodograditelji prihvaćaju sve dok ekološka tehnologija za pogon velikih plovila ne postane široko dostupna.