Digitalni radovi Constantin Prozorova čudni su, nadrealni i nedvojbeno magnetski. Njegov se uspon može činiti naglim, u svjetlu njegovih nedavnih kreativnih uspjeha, pregledanih i repostiranih milijunima puta na društvenim mrežama. Ali u njegovim očima, putovanje je bilo dugo, zavojito i složeno.
Danas, uz podršku najvećih luksuznih marki, on slijedi svoje ambicije sa zadivljujućim samopouzdanjem, poput onih koji su svjesni svoje sudbine. Njegov medij, kolaž, odabran zbog svoje jednostavnosti i neposrednosti, ipak je sve samo ne trivijalan. Svako djelo zahtijeva gotovo dva mjeseca rada i stotine slojeva superponiranih slika. U početku izveden u 2D, u svojim ranim danima radeći za određene robne marke, prelazi na treću dimenziju, prerađujući ih pomoću moćnog softvera koji se koristi za 3D kino. Od ove evolucije prema animiranom kolažu, Constantin je napravio svoj zaštitni znak.

Njegova mašta, prepuna čudnih likova i simbola koje je stekao kroz svoje profesionalne susrete, očito je inspirirana nadrealističkim pokretom. “Strastven sam u vezi s ovim pokretom”, kaže Constantin Prozorov za Luxury Tribune, “jer u njemu postoji potpuna sloboda. Divim se Dalíju i Magritteu, ali i umjetničkom svemiru redatelja Wesa Andersona. Po mom mišljenju, da najbolje izrazim ono što želite, trebate i red i kaos.”
Rođen u Almatiju, u Kazahstanu, od oca Rusa i majke Njemice, kaže da je u djetinjstvu živio u bogatoj i mješovitoj kulturnoj sredini, što mu je omogućilo da razvije tu znatiželju o svijetu. Njegovi kolaži način su izražavanja njegove umjetničke osjetljivosti.
“Sve je zapravo počelo kada sam dobio prvu ponudu od dizajnera njemačkog brenda Wunderkind. Otišao sam u Berlin. Wolfgang Joop, njegov osnivač, bio mi je poput mentora, od njega sam puno naučio. Nakon tog iskustva odlučio sam biti umjetnik. Onda se sve ubrzalo u Italiji. Uslijedilo je nekoliko projekata za razne brendove, a onda mi se javio Gucci, a potom i Moncler“.

Njegova djela, između stvarnosti i fikcije, izazivaju svojom neobičnošću. Mlađa generacija ga obožava, a luksuz želi više. Njegova kreacija za dvjestotu obljetnicu Louisa Vuittona uspješnica je koja broji milijune pregleda na društvenim mrežama. Zlatna prilika za sektor koji je u stalnoj potrazi za poželjnošću. No, Constantin Prozorov već se okreće drugim sektorima, vođen prije svega proždrljivom potrebom za inspiracijom.

Farmaceutski, automobilski i industrijski sektor ga žele; ipak, Constantin sada želi dotaknuti svijet kinematografije. Već ga predstavlja velika umjetnička agencija u Europi, a upravo je u Sjedinjenim Državama potpisao ugovor s vrlo moćnom agencijom za talente The Wall Group (William Morris Endeavour). Čini se da je njegova ambicija nezaustavljiva. “Izgraditi moj svijet bilo je teško”, kaže Constantin, “potrebno je bilo napornog rada, danju i noću, godinama. Putovanje, novac, ništa nije bilo jednostavno. Sada je konačno sve malo lakše. Industrija luksuza pomogla mi je da se emancipiram. Slika će uvijek biti moje sredstvo izražavanja, iako će mi kolaž polako sve manje biti medij. Želja mi je biti filmski redatelj, to mi je danas san. Utjecaj, publika je tu mnogo snažnija. To je ono što pokreće me. Preispitivati ljude. I ostati slobodan. Ne želim biti kategoriziran, stavljen u kutiju. Kino je golemo igralište, svijet u kojem neću morati raditi kompromise. Filmovi, glazba, umjetnost su način da se pobjegne od stvarnosti, da se pronađu prostori utjehe u poteškoćama svijeta. Čak i ako je to samo na nekoliko sekundi, sviđa mi se ideja da ljudima ponudim osjećaj da mogu zaboraviti što ih pogađa.”
Više o Constantin Prozorovu možete pogledati ovdje.

Source and photo: luxurytribune.com/constantinprozorov.com/iselicreativeservices.com