Audi RS6 Avant GT

Share
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Audi RS6 Avant omiljen je među ljubiteljima automobila i karavana. Njegov snažan motor, RS ovjes i upravljanje te činjenica da je karavan učinili su ga istaknutim na današnjem tržištu preplavljenom crossoverima. Prije nego što se trenutna generacija RS6 oprosti, Audi ima još jedan trik u rukavu – ograničenu seriju GT modela. Ograničen na samo 660 primjeraka na globalnoj razini, Audi RS6 Avant GT 2025. inspiriran je konceptom RS6 GTO iz 2020. i 90 Quattro IMSA GTO iz kasnih 80-ih.

Prepun ekskluzivnih detalja iznutra i izvana, RS6 Avant GT je prvi Audi koji ima detalje od ugljičnih vlakana na haubi, uključujući velike dijelove koji počinju od ventilacijskih otvora na haubi i idu gotovo cijelim putem do vjetrobranskog stakla. Nova, crna Singleframe rešetka visokog sjaja i usisnici zraka čine da se ovaj posebni RS6 Avant još više ističe. Sa strane, 22-inčni kotači sa šest krakova daju ovom modelu veće držanje, dok otvori za zrak iza lukova kotača pomažu u hlađenju kočnica. Ako slučajno sretnete Avant GT sa stražnjim vratima, nećete ga zamijeniti ni s čim drugim. Audi kaže da je njegovo masivno stražnje krilo gotovo iste veličine kao ono iz koncepta GTO, a kada pogledate stražnji difuzor i velike dvostruke ispušne cijevi, stražnja strana nam odjednom postaje omiljeni kut.

RS6 Avant Performance i RS6 GT dijele isti 4,0-litreni twin-turbo V-8, a uz 621 KS i 627 lb-ft okretnog momenta, ima dovoljno snage za uživanje. Mjenjač s osam stupnjeva prijenosa snagu šalje na sva četiri kotača zahvaljujući Quattro sustavu pogona na sve kotače, a zaključani središnji diferencijal dijeli snagu 40/60 naprijed/straga. Kako bi spriječio proklizavanje, sustav može poslati do 70 posto snage na prednju osovinu i do 85 posto na stražnju za bolju trakciju. Audi kaže da je Quattro sportski diferencijal na RS6 Avant GT podešen za veću agilnost i stražnji pomak u dinamičkom načinu rada.

Svi RS6 GT imaju gume visokih performansi Continental Sport Contact 7, za koje Audi kaže da imaju bolje performanse na mokrim i suhim uvjetima i da skraćuju zaustavni put za 6,5 stopa pri testu kočenja, pri brzini od 62-0 mph. Kad smo kod toga, keramičke kočnice iz RS6 Avant Performance prenose se na model GT.

Audi RS6 Avant GT biti će ograničen na 660 primjeraka na globalnoj razini, a u Europi kupci će morati platiti oko 290.000 eura. To je dosta novca za karavan, ali s ograničenom dostupnošću i retro stilom, sigurni smo da Audi neće imati problema s prodajom ovog modela inspiriranog RS6 GTO. Više o ovom modelu pogledajte ovdje.

Source and photo:motortrend.com/audi-mediacenter.com

 

Koristimo kolačiće za analiziranje našeg prometa i prikupljanje unesenih podataka na kontakt stranici. View more
Prihvati
Odbij
Scroll to Top