Svi superautomobili i hiperautomobili imaju jednu zajedničku stvar; to je stalna borba snage protiv težine. Potpuno električni hiperautomobil Pininfarina Battista nije ništa drugačiji i daje 1900 konjskih snaga u odnosu na 2063 kg. To ga čini najsnažnijim talijanskim proizvodnim automobilom do danas, a također i vrlo brzim; od nule do 100 km/h potrebno je manje od 2 sekunde, a najveća brzina je navedena kao 350 km/h.
Ali snaga u satu je, naravno, sasvim druga priča. Mjeren ne u konjima, već u otkucajima ili satima, ako hoćete, potpuno novi Bovet x Pininfarina Aperto 1 također nije slab i dolazi s nekim ozbiljno impresivnim specifikacijama “visoke snage”.
Suradnja između visokokvalitetnog nezavisnog proizvođača satova Bovet i slavnog dizajnerskog studija Pininfarina (sada dio grupe Mahindra, koja je pokrenula Automobili Pininfarina 2018.) započela je prije gotovo desetljeće i pol i uvijek je bila usredotočena na performanse, kako tehničke tako i estetske.
Zato ovaj najnoviji, Bovet x Pininfarina Aperto 1 dolazi u ultra laganom kućištu od pjeskarenog titana razreda 5. Bočne strane kućišta su nazubljene kako bi se uklonilo što je više moguće materijala, a čak je i pokret što je moguće minimalističkiji u svojoj konstrukciji. Kućište je promjera 42 mm i visine od 10,95 mm. Safirno staklo na prednjoj i stražnjoj strani osigurava sigurno kretanje, a crna gumirana krunica postavljena je na vrhu.
Spektakl otvorenog mehanizma gotovo odvlači pozornost činjenicom da je ovo još uvijek sat. Dakle, pokazuje vrijeme i to pomoću para plavih kazaljki sa Super-LumiNova umetcima koji su malo izbačeni iz sredine. Kazaljke sata su na vanjskom obodu, spojene malim sekundarnim brojčanikom na dnu, s trostranom kazaljkom i indikatorom rezerve snage na lijevoj strani. U kontrastu s pozadinom u sivim tonovima, čini se da je čitljivost još uvijek vrlo dobra, što se ne može reći za većinu skeletoniziranih satova. Naziv brenda i činjenica da je napravljen u suradnji s Pininfarinom otisnut je na unutarnjoj strani kristala. Alternativno, postoji i verzija u kojoj se plavi elementi mijenjaju za žute.
Za ovu novu iteraciju, Bovet je stvorio potpuno novi mehanizam, nazvan Calibre 15BMPF09-OW. Koristi 219 komponenti, uključujući 38 dragulja i radi na frekvenciji od 3 Hz (21 600 vph). Konstruiran je kao otvoreni pokret od temelja, a rezultat se vidi. Možete identificirati svaku pojedinačnu komponentu, uključujući kotač za ravnotežu i orgulje vlastite proizvodnje.
Naravno, sve je završeno prema standardima Haute Horlogerie i ima PVD ili CVD premaz ovisno o željenoj konačnoj boji. Rezerva snage je vrlo impresivnih 7 dana, ili 168 sati. Namatanje i postavljanje vrši se kroz krunu na 12′, što je tipična osobina Boveta.
Ovaj visoko tehnički sat nije ograničen brojem, ali s obzirom na Bovetov uobičajeni način rada, godišnja proizvodnja neće biti velika. Cijena je oko 52.000,00 eura. Više o satu možete pogledati ovdje.