Kao najekskluzivniji odjel Rolls-Royce Bespoke – Coachbuild – automobilski je ekvivalent visoke mode. Usluga je samo uz pozivnicu i nudi pojedincima izvanrednih postignuća, kulture i vizije da naprave potpuno originalan automobil.
Odjel Coachbuild, prethodno je stvorio „Sweptail“ – nekoć najskuplji novi automobil na svijetu – i jedan od četiri Boat Taila opremljen vlastitom malom “blagovaonicom”.
Posljednja narudžba Rolls-Royce Coachbuilda je La Rose Noire, prvi od četiri Droptaila s dvoja vrata i dva sjedala koje će tvrtka izraditi. Eksterijer je inspiriran ružom Black Baccara – za koju se kaže da je omiljeni cvijet klijentove majke. U prirodi, njegove tamne latice sjaje dubokom crvenom nijansom pod izravnim sunčevim svjetlom, ali izgledaju gotovo crne kada su zasjenjene.
Kao i cvijet, boja La Rose Noire mijenja se ovisno o perspektivi i uvjetima osvjetljenja. Kako bi postigli ovaj učinak, stručnjaci za završnu obradu površina razvili su potpuno novi postupak bojanja koji uključuje “tajni” temeljni sloj i pet slojeva prozirnog laka, od kojih je svaki pomiješan s nešto drugačijim tonom crvene boje. Tijekom procesa miješale su se dvije glavne boje: crvena “True Love” i tamniji ton nazvan “Mystery”.
Klijent je također tražio da se posebno naručeni Audemars Piguet 43 mm Royal Oak Concept Split-Seconds Chronograph GMT Large Date montira u unutrašnjost, ali – također se mora moći ukloniti, pričvrstiti na remen i nositi.
Osim luksuznih švicarskih satova, klijent također voli fini šampanjac, toliko da su naručili ekskluzivnu berbu Champagne de Lossy. U skladu s tim, Rolls-Royce je izradio škrinju za šampanjac s vanjskim poklopcem koji postaje pladanj za posluživanje.
Prema Business Insideru, Rolls-Royce La Rose Noire koštao je klijenta više od 30 milijuna dolara.