Dizajner motocikala Erik Buell, koji je desetljećima drugačije razmišljao o dizajnu motocikala, otvorio je prednarudžbe za svoje električne motocikle Fllow-1 i Fllow-S. Da, to je Fllow s dva “L”.
Nakon višegodišnjeg razdoblja inkubacije u kojem je Buellova nova tvrtka, Fuell, prva proizvela impresivan električni bicikl dugog dometa, nazvan Flluid, Buell je sada službeno predstavio zaobljen, inovativan potpuno električni motocikl. I dok je Buellova inženjerska povijest u velikoj mjeri bila posvećena proizvodnji sve bržih motocikala i strojeva za trkaće specifikacije, njegov zaokret prema elektrifikaciji sletio je izravno u praktični segment tržišta, iako s nekim neobičnim značajkama koje nisu neočekivane od dizajnera koji je stavio gorivo i ulje u okvire svojih motocikala, a ne u rezervoare kao svi ostali.
Za razliku od mnogih konkurenata, Fllow ima motor u stražnjem kotaču, pristup koji je češći za električne bicikle nego za električne motocikle. Konkurenti kao što su Zero Motors i Harley-Davidson – gdje je Buell radio prije mnogo godina – postavljaju svoje pogonske motore u okvir, a ne u kotač. To smanjuje “težinu bez opruga” u kotačima kako bi se poboljšala upravljivost, ali budući da Fllow nije trkaći bicikl, rekao je da izbor smještaja u kotaču ima više smisla za motocikl koji će veliku većinu svog života provesti vozeći gradom, a ne otvorenom autocestom.
Ipak, Fllow S od 47 konjskih snaga dostići će maksimalnu brzinu od oko 140 km na sat, tako da su kratke vožnje autocestom u njegovoj nadležnosti. Identična verzija, ali manje snage, Fllow 1 od 15 konjskih snaga, bit će ograničena na ulice. Domet Fllow-a po gradu je oko 240 kilometar ali vožnja autocestom smanjit će tu brojku, kao što je uobičajeno s električnim vozilima. Motocikl koristi regenerativno kočenje za vraćanje energije u bateriju dok koči ili vozi u vožnji. Vrijeme od nule do 60 je navedeno kao brzih 3,5 sekundi za Fllow S. Težina motocikla je 180 kg, s laganim materijalima poput magnezija koji se koriste za zadržavanje viška kilograma. Fllow ima mjesta za vozača i suvozača i jedan stražnji amortizer koji se lako prilagođava za predopterećenje.
Također, na popisu za nadogradnju: baterija i sustav punjenja. Motocikli će dolaziti s paketom od 10 kWh koji je sastavni dio okvira i modularan je kako bi se pojednostavila zamjena za novi paket, bilo za zamjenu ili za nadogradnju kako se tehnologija baterija mijenja. Sustav punjenja također je lako preraditi, što je dobra stvar jer se industrija električnih vozila (konačno) počinje usmjeravati na jedan standard, za koji se čini – za sada – da je “NACS” standard koji je postavio Elon Musk za svoje automobile Tesla .
Vrijeme punjenja iz praznog stanja je samo 30 minuta, ali ako je baterija već napunjena – tipičnija situacija – punjenje do 90% može se postići za više od 15 minuta korištenjem CCS veze visoke brzine, prema tvrtki.
Motocikl je prepun sigurnosne tehnologije uključujući patentirani kočioni sustav s ABS-om, prednje i stražnje kamere, upozorenje na sudar, upozorenja na mrtvi kut, navigaciju i povezivanje s pametnim telefonom, Fuell aplikacija za prilagodbu i praćenje drugih metrika. Složeni niz dvostrukih LED prednjih svjetala nalazi se odmah ispod malog zaslona protiv insekata. Kupci mogu donekle prilagoditi svoj Fllow iz tvornice s nekoliko izbora karoserijskih ploča u boji.
Očekuje se da će serijska proizvodnja započeti 2024. Cijene za early-bird kupce počinju od 10.495 USD, s eventualnom maloprodajnom cijenom od 12.995 USD.