U ovom periodu svoje karijere, dizajner Rough Craftsa Winston Yeh gotovo da vara. Ima toliko opsežan katalog vrhunskih izrada da može odabrati najbolje karakteristike svake od njih i na kraju dobiti nešto svježe i fantastično. Upravo je na taj način dizajnirao i ovaj „đavolski“ Ducati Monster 821 café racer.
“To se zove ‘modularni dizajn'”, uzvraća Winston. A možda je upravo na tragu nečemu. Rough Crafts je hitmejker koji rijetko promašuje cilj—zašto se petljati s dobrom stvari?
Na ovom projektu, Winston je duplicirao dizajn podokvira koji je koristio na prethodnom Ducati Monsteru, i oblikovao je oplatu prema onoj na svojoj revolucionarnoj konstrukciji BMW R nineT.
“Htio sam da ima one klasične café racer linije”, kaže Winston. “Pomalo zaobljeno i elegantno—ali još uvijek vrlo prepoznatljivo Rough Crafts.”
Ducati Monster iz 2019. odabran je za izradu jednostavno zato što ga je klijent već posjedovao. Ali Winstonu je to sasvim odgovaralo.
“Oduvijek sam bio veliki obožavatelj Monstera, posebno platformi 1200 i 821”, kaže. “Minimalni cjevasti podokvir koji se pričvršćuje vijcima čini ga vrlo lakim za modifikaciju prilagođenim repom. I iako postoji snažniji V4 Streetfighter u Ducatijevoj liniji, jednostavnost L-twin motora i dalje čini puno bolju platformu za prilagođenu izradu.”
Gornji dio za sjedenje je 3D isprintan stražnji poklopac koji sadrži zadivljujuće dvodijelno kožno sjedalo.
Nazubljeni aluminijski spremnik goriva također je prilagođen. Ukrašen je Rough Crafts čepom za gorivo i parom ručno rađenih oznaka spremnika.
Sprijeda, 3D ispisana oplata sadrži skraćeno vjetrobransko staklo i par okomito naslaganih Koso prednjih svjetala. Svi su dijelovi možda došli iz različitih izvora, ali cjelokupni je izgled fluidan i kohezivan.
Winston je odabrao Ducati s Motogadget ručkama i Beringer kontrolama, ali je zadržao OEM prekidače i kontrolnu ploču, premjestivši potonju na točke montiranja na novom gornjem jarmu. CNC Racing štitnik ručice kočnice dodaje malo trkaćeg štiha.
Što se tiče ovjesa, Rough Crafts je ugradio Andreani kit uložaka u standardne prednje vilice i zamijenio donji jaram za onaj iz CNC Racinga. Zatamnjeni Öhlins amortizer podupire stražnji dio.
BST-ovi kotači od ugljičnih vlakana od 17 inča pomažu smanjiti težinu, dok gume Pirelli Diablo Rosso IV Corsa nude sportsko prianjanje. Postavka kočenja koristi Beringer čeljusti s MotoMaster diskovima na oba kraja. Ducati Monster 821 ide, okreće se i zaustavlja prilično dobro u standardnoj formi, tako da možemo samo zamisliti koliko bi bilo zabavno u ovoj izvedbi.
Nemoguće je zanemariti elegantan dvostruki ispušni sustav koji visi s njegove desne strane. Na prvi pogled izgleda kao par zaglavlja koji slijede jedan za drugim u par prigušivača retro megafona SC-Project. Ali stvarni tijek je dva-u-jedan-u-dva.
“Uvijek sam primjećivao da Ducati super dobro radi spajanje dva u jedan i na seriji Monster 821 i na seriji Scrambler,” objašnjava. “Toliko je dobro uklopljeno da izgleda kao da se dva zaglavlja samo prelijevaju jedno u drugo. Odlučio sam to zadržati, a zatim kopirati na mjestu gdje se kolektor dijeli na dva prigušivača.”
Ostale nadogradnje uključuju Sato Racing stražnje dijelove, filter zraka Sprint Filter i Koso LED diode za upravljanje žmigavcima i stražnjim svjetlima. Winston je također dodao uredan karbonski okvir za paljenje iz CNC Racinga.
Kao i obično, Winston je blisko surađivao sa svojom skupinom lokalnih obrtnika kako bi svoju viziju oživio. Rover Works Custom Paint se pobrinuo za boju, Anodizing za sve tvrde dijelove, a Chirui Leather Custom za presvlake. Artitek Ltd. je bio odgovoran za sav CNC rad, MS Pro je bio na izradi, SFC Simon Fiber Craft je radio karbonske obloge, 2 Abnormal Sides su izradile oznake na spremniku goriva, a CH Moto je pomogao u konačnom sklapanju.
Source and photos: Bikeexif.com/Wesley Reyneke/Rough Crafts/JL Photography