SINGEROV NARANČASTI HULIGAN

Share
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Sigurno ste već do sada čuli za Singer. Sa sjedištem u Los Angelesu, tvrtka Singer restaurira i rekonstruira primjerke Porschea 911 izvorno proizvedenih  kasnih 80-ih i do sredine 90-ih. Konačni proizvod je automobil po narudžbi, restauriran do savršenstva, često s performansama modernog 911 i isporučen vrlo privilegiranoj skupini kupaca u zamjenu za vrlo veliki ček.

Singerova najnovija kreacija je narančasti huligan na gornjoj slici, nazvan Dynamics and Lightweighting Study – Turbo. Možda pomalo pretjeran, ime je rezultat spajanja Singerova najnovija dva projekta – DLS, ili Dynamics and Lightweighing Study, i Turbo – u jednu nečuvenu kreaciju.

Izgledajući kao stvarni lik iz crtića, dizajn automobila inspiriran je Porscheom Type 934/5, trkaćim automobilom Grupe 4 iz kasnih 70-ih. I on je imao goleme kutijaste lukove u kojima su se nalazili stražnji kotači i masivno krilo koje se nalazilo daleko iza stražnjeg ruba karoserije.

Ispod narančaste kože Singerovog novog automobila pronaći ćete 3,8-litreni motor s dvostrukim turbopunjačem koji može proizvesti preko 700 konjskih snaga i vrtjeti se do više od 9000 okretaja u minuti. Snaga se šalje na stražnje kotače samo putem novog šest-stupanjskog ručnog mjenjača od specijalista Ricardo, a ispod ručice mjenjača nalazi se prekrasan dio izložene veze zupčanika.

Rob Dickinson, osnivač i izvršni predsjednik Singera, rekao je: “Imao sam 12 godina kada nam je očev prijatelj pokazao svoj film Super 8 o Watkins Glen 6 Hours iz 1977. godine. Dok se poznato lice Porschea 911 pretvaralo u nevjerojatno kutijaste bokove, zjapeće usisnike i ogromno stražnje krilo s dvostrukom ravninom, još uvijek se sjećam šoka i spoznaje da je to bio drugi život 911 – trkaćeg automobila. Otkako je Singer započeo, želio sam se vratiti u taj trenutak, surađivati ​​s našim klijentima i proslaviti taj automobil – 934/5.”

Ugljično-keramičke kočnice ugrađene su kao standard, zajedno s kovanim magnezijskim kotačima sa središnjim zaključavanjem obučenim u gume Michelin Pilot Sport Cup 2 ili glatke i ljepljive Cup 2R gume.

Hlađenje motora i njegovih turbina i dalje obavljaju usisnici postavljeni na stražnjim bočnim prozorima, ali sada postoji ventilator s električnim pogonom koji uvlači zrak za hlađenje, a glave cilindara motora sada su hlađene vodom. Još jedna nova značajka koja nije viđena ni na jednom prethodnom Singeru su ispušni otvori s bočnim izlazom koji izviruju iza stražnjih kotača.

Unutrašnjost zadržava isti cjelokupni izgled ostalih Singer automobila – to je kabina koja zadržava isti opći raspored kao i 911 generacije 964, ali s novim sklopnim uređajima, brojčanicima poput dragulja i gotovo neograničenim potencijalom za prilagodbu. Kao što pokazuje narančasta boja automobila prikazanog na slici u ovom članku.

Za kupce koji ne žele masivno stražnje krilo – ili koji žive tamo gdje se takvo što možda ne smatra “street legal”Singer također nudi svoju najnoviju kreaciju s ducktail spojlerom u stilu Porschea, koji se vidi ispod u boji nazvanoj Moet Blanc .

Singer planira izraditi 99 primjeraka DLS Turbo, što će biti malo više od originalnog DLS-a, od kojih će postojati samo 75 primjereaka.

Cijena nije objavljena, ali se očekuje da bude u rasponu od 2 ili čak 3 milijuna dolara nakon što se doda nekoliko osobnih dodataka. Automobil će imati svoju javnu premijeru na Festivalu brzine u Goodwoodu od 13. do 16. srpnja, a zatim će se pojaviti na Monterey Car Weeku u kolovozu.

Source and photos: forbes.com/Alistair Charlton/singervehicledesign.com

Koristimo kolačiće za analiziranje našeg prometa i prikupljanje unesenih podataka na kontakt stranici. View more
Prihvati
Odbij
Scroll to Top