Poznat po svom odvažnom i inovativnom dizajnu, kao i poslovnoj oštroumnosti i marketinškim vještinama, njegov rad s muškom odjećom je taj koji je izvršio značajan ujecaj na modnu industriju.
Kada je 1994. postao kreativni direktor Gucci-a, njegov hrabar i zavodljiv dizajn pomaknuo je granice tradicionalne mode, čineći seksipil ključnim aspektom tržišta luksuza. Ovaj provokativan pristup nije samo izdvojio Gucci od konkurencije, već je također potaknuo druge brendove da prihvate senzualnost i odvažan dizajn u svojim kolekcijama. Fordov utjecaj može se vidjeti u radu kasnijih dizajnera koji su također istraživali teme seksualnosti i provokacije u svojim kreacijama.
Nakon Gucci-a, Ford je 2005. pokrenuo svoj istoimeni brend, a njegovo veliko poznavanje arhitekture omogućilo mu je kreiranje odijela koja nisu samo elegantna, već i struktuirana, s preciznim linijama i oblicima koji komplementiraju tijelu. Njegova odijela često imaju oštra ramena, uske revere i uske hlače, što im daje elegantan, moderan izgled.
Luksuzne tkanine poput kašmira, svile i baršuna, daju dašak sofisticiranosti i elegancije njegovim odijelima. Veliku pozornost posvećuje detaljima, koristeći zamršene šavove i fine završne obrade kako bi stvorio uglađen, profinjen izgled.
Jedan od Fordovih najznačajnijih doprinosa muškoj modi bilo je njegovo uvođenje novih stilova i silueta. Pomaknuo je granice tradicionalne muške mode uvođenjem odvažnih, živih boja i neočekivanih uzoraka, dajući svojim odijelima izrazitu prednost pred konkurencijom.
Prije Toma Forda, pojam dizajnera koji postaje brend sam je po sebi bio rijedak. Fordov uspjeh u Gucciju pretvorio ga je u slavnu osobu, pokazujući potencijal dizajnera da iskoristi svoj osobni brend i moć zvijezde kako bi uzdigli brendove s kojima su bili povezani. Na taj način otvorio je put i drugim dizajnerima poput Marca Jacobsa, Alexandera Wanga i Oliviera Rousteinga da postanu utjecajne osobe u industriji i šire.
TOM FORD Grooming
Kolekcija Tom Ford Men’s Grooming linija je proizvoda dizajniranih da pomognu muškarcima da izgledaju i osjećaju se što bolje. Od njege kože do mirisa, njege kose i pribora za njegu, ova kolekcija govori o luksuzu i kvaliteti.
Sredstva za čišćenje lica, tonici, hidratantne kreme i serumi izrađeni su od najfinijih sastojaka, s fokusom na njegu i zaštitu kože. Naravno, nijedna kolekcija za njegu nije potpuna bez mirisa, a asortiman mirisa Tom Ford Private Blend doista je izniman. Linija je predstavljena 2007. godine i predstavlja ludu kombinaciju sastojaka visoke kvalitete, ekskluzivne, sofisticirane ideje otvorenog uma pomiješane u mirise, kompleksnost izvedbe i cool imena samih mirisa, kao Oud Wood, Noir de Noir, Amber Absolute, Neroli Portofino, i još ekskluzivnijih Bitter Peach, Lost Cherry, Rose Prick i F*cking Faboulos.